czwartek, 20 września 2012

Zoxiderm 150 emulsja przeciwłupieżowa

Witajcie! ;) Co za dzień. Najpierw do szkoły, potem jazdy, a na końcu korepetycje. Nie wyśpię się nawet w weekend, ale co tam. Na razie nie jest źle. W niedzielę wypełnię sobie deklaracje maturalną i będę miała z głowy. Dzisiaj o emulsji, która pomogła mi na łupież. Stosowałam różne specyfiki jak Nizoral, Mediket Plus czy Zoxin etc. Wypróbowałam naprawdę wszystko. Ketokanazol mi nie pomógł w ogóle. Więc poszłąm do dermatologa i oto jestem.
Moja opinia: Ta emulsja naprawdę mi pomogła! Najpierw myłam włosy, potem wsmarowywałam ją w skórę głowy i trzymałam tak średnio 5 minut. Po paru takich zabiegach łupież znikł! Nawet nie wiecie jaka byłam szczęśliwa! Używałam tego dość dawno, ale dopiero teraz tubka dobiła dna. Niestety mama wyrzuciła ją, więc nie będzie jej w denku ;c Jedyne co to nie wiem czy używałam złego szamponu czy to ta emulsja, ale szybciej mi się włosy przetłuszczały. Ale wolę to niż łupież, który jest moją zmorą. Na pewno kupię następne opakowanie. Kosztuje ok. 35zł, więc mniej więcej tyle samo co inne specyfiki jak Nizoral. Naprawdę serdecznie polecam! ;)

1 komentarz:

  1. Na szczęście nie mam problemu z łupieżem, ale jak pomaga to się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń