sobota, 30 marca 2013

BingoSpa, jedwabne serum do mycia włosów.

Witajcie kochane! ;*

Dzisiaj pora na recenzję ostatniego produktu, który dostałam do testów od BingoSpa, a mianowicie jedwabne serum do włosów.


Od producenta:

Proteina jedwabiu posiada znaczne pokrewieństwo do protein występujących w skórze i włosach. Dzięki temu rozpuszczalne białko jedwabiu może tworzyć na powierzchni włosów film ochronny, który wygładza ich powierzchnię. Nadaje to włosom przyjemny chwyt, poprawia ich czesalność. 

Proteiny jedwabiu posiadają ładunek elektrostatyczny przeciwny do ładunku włosów, dzięki czemu preparat posiadający w swoim składzie proteiny jedwabiu silnie przywierają do ich powierzchni.
Bogate w proteiny jedwabiu serum BingoSpa  zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega ich elektryzowaniu, nadaje włosom elastyczność, miękkość oraz jedwabisty połysk. 


Skład:

Moja opinia:

Serum znajduje się w typowym dla Bingo opakowaniu. Niestety tak jak w przypadku kolagenowego serum nie da się go odkręcić mokrymi rękami.

Zapach jest typowo mydlany. Producent tutaj się nie postarał, serum pachnie jak tanie mydło. Niestety zapach przeszkadzał mi w użytkowaniu tego produktu.

Wydajność średnia, bo starczył mi na 3 tygodnie przy używaniu mniej więcej co dwa dni. Tutaj się nie czepiam, bo według mnie jest okej.

Włosy po użyciu były całkiem przyjemne. Lekkie, błyszczące i całkiem nieźle się układały, jeśli nie poszłam spać w mokrych, ale to już inna sprawa. Myślę, że gdybym używała go dłużej to pewnie pomógłby bardziej na rozczesanie włosów, ponieważ wczoraj przy ostatnim użyciu zauważyłam już, że nie muszę używać odżywki, a włosy całkiem dobrze się rozczesywały. Byłam zaskoczona, ponieważ od paru miesięcy nie wyobrażam sobie nie użycia odżywki. Włosy również nie elektryzowały się i były całkiem miękkie, no i delikatne.

Jak dla mnie fajna alternatywa dla szamponów, ale nie wiem czy kupię ze względu na zapach.

Kosztuje 9 zł, a dostępny jest tutaj: http://www.bingosklep.com/index.php


Współpraca nie wpłynęła na ocenę produktu.



Chciałam Wam życzyć zdrowych, pogodnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych.
:*

Buziaki! :*

2 komentarze:

  1. Zapach i u mnie jest bardzo ważny przy wyborze kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to serum, mi zapach bardzo się podoba, ale to kwestia gustu ;D
    natomiast ogólnie jest raczej średnie

    OdpowiedzUsuń