sobota, 22 marca 2014

Estee Lauder Double Wear Light, Stay-in-Place Makeup

Witajcie kochane! :*
Czasem bardzo lubię zakupy z moją mamą. Może inaczej, lubię kupować kosmetyki z mamą, bo ubrania to istna męczarnia. Zdarza się mamie, że zapyta mnie czy jedziemy autem do Sephory, a ja się najpierw patrzę na nią jak na wariatkę (mamy do Sephory rzut beretem), a potem pytam czy chce mi coś kupić. Na co mama zazwyczaj odpowiada, że się zastanowi i tak oto staję się posiadaczką niektórych kosmetyków. Tak też było w tym przypadku. Chciałam wersję standardową, ale miła Pani w Sephorze mi ją odradziła, bo stwierdziła, że będzie za ciężka i pewnie miała rację.

Od producenta:

Do wszystkich typów skóry.  15-godzinna trwałość. Lekki i komfortowy podkład, który sprawia, że skóra utrzymuje zdrowy i świeży wygląd bez względu na to jak aktywnie spędzasz czas. Nie rozmazuje się i nie zatyka porów. Zapewnia lekkie lub średnie krycie nadając naturalne wykończenie. Formuła beztłuszczowa, bezzapachowa. Nie powoduje wyprysków. Testowany dermatologicznie i okulistycznie. Zawiera SPF 10.
(Tyle udało mi się wyczytać z opakowania)


Podkład dostajemy w wygodnej miękkiej tubie z dziubkiem. Dodatkowo zapakowany jest w kartonik z opisem oraz składem. Całość wygląda bardzo estetycznie i elegancko. Podobają mi się bardzo te złote zakrętki. 
Podkład jest dostępny w 6 odcieniach. Mi przypadł najjaśniejszy, czyli 0.5. Powiem Wam, że to najlepiej dobrany podkład jaki miałam. W końcu w żółto-beżowym odcieniu, a nie różu. Dodatkowo po aplikacji nie utlenia się, a stapia ze skórą nadając jej jednolity kolor. 


Na początku miałam wrażenie, że ma jakiś taki pomarańczowy kolor. Przynajmniej jak go wycisnęłam na rękę. Nie wiem jak to jest, ale miałam z nim przeboje pt. "Jak go nałożyć?" Najpierw próbowałam palcami i bardzo mi się podobał efekt, jednak zauważyłam, że wtedy jakoś strasznie szybko wysycha mi na twarzy i czasami nie zdążyłam go odpowiednio rozłożyć. Potem kupiłam pędzelek języczkowy ze sztucznego włosia i jest lepiej, ale nadal wydaje mi się, że to nie to, najlepszy byłby chyba "flat top" albo BB. Chociaż przy pędzelku nie trzeba się tak spieszyć z rozprowadzaniem.


(na ręku nie jest do końca roztarty)

Po pierwszym użyciu byłam w ciężkim szoku, bo podkład w ciągu dnia praktycznie ani drgnął. Jestem osobą, która często podpiera się ręką albo dotyka twarzy i przez to podkłady tracą na trwałości, jednak ten dał sobie radę. Wiadomo, troszeczkę się starł, ale minimalnie. Potem miałam kryzys, bo zaczął podkreślać mi suche skórki i trochę mnie wysuszył przy częstym używaniu, a później zaczął mocno ścierać się w ciągu dnia. Przy demakijażu praktycznie go nie było. Potem przeziębiłam się dość mocno i rano jak wstałam ostatnią rzeczą jaką chciało mi się robić było nałożenie podkładu. Po tej przerwie wróciłam do niego i znowu było cacy, nie ścierał się ani nic takiego, ale dalej podkreślał suche skórki. Jednak ja mam to we wszystkich podkładach, po prostu mam za słabo nawilżoną cerę na to wygląda.. Jeśli chodzi o krycie to raczej jest średnie, a konsystencja ani lekka ani ciężka, taka w sam raz. Zimą się sprawdził. Wykończenie ma raczej satynowe, ale moim zdaniem wygląda to bardzo zdrowo i naturalnie. Nie daje efektu maski. Leci trzeci miesiąc jak go używam, bo w styczniu prawie się nie malowałam i wydaje mi się, że starczy mi na kolejne jeszcze dwa miesiące albo i dłużej, więc wydajność jest naprawdę duża. Zapomniałam wspomnieć, że przetrwał także intensywne ćwiczenia, gdzie pot się ze mnie lał niemiłosiernie. Och moja skleroza nie zna granic. Jestem posiadaczką cery raczej bezproblemowej z zaczerwieniami przy nosie. Nie potrzebuję wielkiego krycia, a ten podkład zapewnia mi je w zupełności. Poza tym krycie można budować ostrożnie dokładając kolejne warstwy.

Jest do podkład drogi, bo kosztuje 170-180 zł, nie mogłam sobie przypomnieć ile za niego dałam dokładnie. Pojemność to 30 ml. Moim zdaniem jest wart swojej ceny, bo to jedyny podkład, który ma tak dopasowany kolor do mojej karnacji i mogę go bez przeszkód używać nie obawiając się, że twarz będzie się odróżniać od reszty ciała. Co ważniejsze ma filtr SPF 10, mały, bo mały, ale jednak to jakaś ochrona.


Zdjęcia robione dzisiaj rano. Mi ten efekt bardzo odpowiada i nie żałuję ani złotówki. Będę szukać tańszych zamienników, a jak nie znajdę to odłożę trochę pieniędzy i wrócę do tego. Dzisiaj o dziwo żadnych podkreślonych suchych skórek. Nie jest to wielka miłość, ale bardzo do niej blisko.
PS. Nie patrzcie na moje brwi, próbuję się wybrać z nimi do kosmetyczki i w końcu to zrobię, ech..

Miałyście go? Lubicie?

Pozdrawiam, Vajlet :*

1 komentarz:

  1. Nie znam tego podkładu, uwielbiam ten z Astora. Od jakiegoś czasu nie używam podkładu codziennie,wiec może kiedyś skuszę się na droższy.

    OdpowiedzUsuń