niedziela, 9 grudnia 2012

Moje włosy kochają jedwab.

Witajcie kochane! ;* ale zimno już jest, a takiej zawieruchy jaka właśnie jest za oknami nie widziałam od 3 lat. Ostatni raz przedzierałam się przez taki śnieg, a testy próbne w trzeciej gimnazjum. Ale to było dawno, a już za pół roku matura..
Ale przejdźmy do przyjemniejszych kwestii, dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu, który moje włosy bardzo polubiły, a mowa tu o jedwabiu do włosów Biovax.

Opis producenta:
Silk to jedwabista kuracja do włosów wymagających troskliwej pielęgnacji.
Ten wyjątkowy preparat:- intensywnie regeneruje zniszczone włosy,- silnie nawilża włosy i skórę głowy,- reperuje i zamyka rozdwojone końcówki włosów,- wygładza włosy i zapobiega ich elektryzowaniu,- nadaje włosom jedwabisty połysk i miękkość. 
Skład:
Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Ethoxydiglycol, Parfum, Panthenol, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Buthylphenyl Methylpropional.


Moja opinia: Jedwab postanowiłam kupić, kiedy jeszcze namiętnie katowałam włosy prostownicą. Koleżanka poleciła mi używanie jedwabiu, więc postanowiłam sobie go zakupić. Padło na jedwab Biovax'u, ponieważ byłam po przetestowaniu maski i byłam nią oczarowana. Po nieudanych próbach związanych z za dużą ilością nakładania produktu na włosy  w końcu nauczyłam się go używać. Ma dość tłustawą konsystencję, więc nie należy przesadzać z jego używaniem, niewielka kropla pokryje całe włosy, co robi jedwab bardzo wydajnym. Włosy po regularnym używaniu stały się bardziej miękkie i lśniące. Aż chciało się je cały czas dotykać. W miarę dobrze zabezpiecza końcówki, nawet przed gorącą prostownicą. Dobrze wygładza końcówki, przez co już się tak nie plączą. Jedyną felerną cechą tego produktu jest pompka, która potrafi się zapchać, a jest to bardzo denerwujące. Jestem fanką tego produktu i mimo, że to mój pierwszy jedwab to chyba nie będę go zmieniać. Polecam! ;)

A teraz parę zdjęć ze śnieżycy.

Niestety aparat zjadł cały efekt, ale wierzcie mi, że śnieży i to bardzo! 

Buziaki! ;*

3 komentarze:

  1. Kupiłam ten jedwab za grosze w Super-Pharm na jakiejś promocji i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, wydaje się być dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow ale sniezyca :O
    ja o jedwabiu tej firmy jeszcze nie slyszalam ale o maskach jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń