sobota, 24 sierpnia 2013

Ciate LE, Very Colourfoil Manicure

Witajcie kochane!
Ostatnio dużo szalałam z mamą po Sephorze, dlatego zapowiadają się bardzo ciekawe kosmetyki do recenzji. Dzisiaj przychodzę do Was z zestawem, który skradł moje serce, a mianowicie Ciate Very Colourfoil Manicure.



Nie lubię edycji limitowanych, ale ta mnie tak urzekła, że wiedziałam, że musi być moja. Poza tym była przeceniona z 89 zł na 47 zł, więc przy okazji zakupów z mamą żal mi było nie wziąć. Do zestawu dołączony był jeszcze klej. Wzięłam taki odcień, ponieważ zawsze mogę nałożyć go bez dodatków i i tak wygląda rewelacyjnie. Zresztą co będę Wam pisać, już pokazuję.


Czyż nie wygląda słodko? To udało mi się wyczarować za sprawą tych papierków. Dla mnie efekt jest bardzo ciekawy, ale nałożenie papierków na wszystkie paznokcie moim zdaniem dałoby przerysowany efekt. Schną w miarę szybko, a bez top'a utrzymują się około trzech dni. Tam gdzie nałożony jest papier trzyma dłużej. Jest to zestaw nawet dla osób, które nie lubią czekać, ponieważ klej, który się nakłada przed papierkami dość szybko zasycha i można bawić się w małego projektanta. :D


Te buteleczki wyglądają cudownie. Niby to tylko kokardka, a tak cieszy oko. Uwielbiam takie rzeczy, niby nic takiego, a jednak poprawia humor :D


A Wy co uważacie o Ciate? Miałyście już z nimi styczność?

Buziaki! :*

12 komentarzy:

  1. ten ozdobny paznokieć super wygląda. Fajne sreberka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudnie! Faktycznie nałożone na wszystkie paznokcie nie miałyby takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę jeszcze kombinować i chyba jeszcze dodam parę zdjęć. a nałożona na całość byłoby za bardzo naciapkane ;/

      Usuń
  3. Świetny bajer :) Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z Ciate, ale wstążka faktycznie jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widziałam to na razie są dostępne tylko w zestawach. a wstążkę uwielbiam :)

      Usuń
  4. Podobają mi się zdobienia tymi foliami, że sama muszę się wreszcie na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawienie :D uwielbiam ozdabianie 1 paznokcia, więc chyba się skuszę na te cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda ;) sama muszę się za czymś takim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zwróciłam uwagę na ten zestaw, ale potem stwierdziłam, że zakup samej folii wyjdzie taniej... a potem się rozmyśliłam i folii nie kupiłam :D efekt bardzo mi się podoba, ale ja chyba nie mam do tego cierpliwości...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń