wtorek, 13 sierpnia 2013

Mobile mix #1

Witajcie.

Długo się zastanawiałam czy dodawać tego typu post, ale stwierdziłam, że może być to ciekawe ;) Niestety nie jestem osobą o jakiś wielkich zainteresowaniach, więc mam nadzieję, że się ze mną przez te chwile nie zanudzicie.






3. Od jakiegoś czasu przerzuciłam się na inny typ literatury niż czytałam wcześniej. Książka i film piękne.
2. Nie ma to jak zielona herbata. Ta akurat jest z dodatkiem porzeczki, truskawki i białej róży. Przepyszna! :)
1. Kiedy moje rozrabiaki są w kinie, robię sobie przerwę i idę odpocząć na kawę i ciastko. Coffee Heaven to moja druga miłość po Columbusie.




 4. Są przepiękne, zwłaszcza rozświetlacz.
5. Nie ma to jak malowanie paznokci na placu zabaw.
6. Wzruszyłam się, kiedy zobaczyłam w tv Toma i Jerry'ego. Uwielbiam Jerry'ego!







7,8. Nawet w Szczecinie się coś dzieje, a zwłaszcza ostatnio. Najpierw regaty, teraz Pyromagic'13. Było pięknie.
9. Od dzisiaj zamiast z Chodakowską (z którą ćwiczyłam bardzo krótko) będę ćwiczyć z Mel B.


Nie wiem czy zamieszczać takie posty czy nie, co sądzicie?
Buziaki! :*

6 komentarzy:

  1. ciekawy post ;) uwielbiam blok czekoladowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Turku też się dzieje ostatnio :D
    Papuga! Ale dobrze, że zrobiłaś mixa, lubię takie posty oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. umieszczać, oczywiście, że umieszczać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. blok bóstwo! a takie posty są jak najbardziej fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy mix. Milych cwiczen z MelB

    OdpowiedzUsuń