poniedziałek, 16 lipca 2012

Małe zakupy.

Witajcie! ;) Jakoś ostatnio nie miałam za bardzo o czym pisać. Nic ciekawego się nie dzieje i nie miałam pomysłów na posty. Dzisiaj idę na pierwsze wykłady z prawa jazdy. Mam nadzieję, że nie zasnę przez te 3 godziny. Na pewno po powrocie zrobię sobie relaksującą kąpiel i zadbam o swoje włosy. A tymczasem mój tata był w domu i jakoś dziwnym sposobem zrobił się bałagan, a było tak czysto -.- Mam dla Was dzisiaj parę rzeczy, które wpadły mi ostatnio w ręce.
Tylko nie patrzcie na ten bałagan, nie mam gdzie trzymać bransoletek. A więc postanowiłam kupić:
Ziaja krem do stóp głęboko nawilżający (bardzo mi się przyda)
Lakier Essence colour&go nr 61 Fame Fatal
Maybelline Dream Fresh krem BB (zobaczymy czy Garnier czy Maybelline)
Perfecta Peeling Cukrowy (nie miałam jeszcze okazji korzystać z żadnego, więc jak zobaczyłam w SP to od razu go wzięłam)
Pomadka Essence 52 In The Nude (dużo o niej słyszałam, więc stwierdziłam, że sama wypróbuję)

Jutro postaram się przygotować jakiś outfit i zrobić zdjęcia o ile znowu nie będzie padać. Trzymajcie się ciepło! ;*

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego BB, mam próbkę zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego bb creamu;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama też jestem bardzo ciekawa go. Na razie używam Garniera, na Maybelline też przyjdzie kolej ;) A co do pomadki to na pewno ją pokażę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń