środa, 4 lipca 2012

Zakupy

Cześć! ;) Tak jak mówiłam wczoraj byłam na zakupach z siostrą. Jeśli chodzi o ubrania to jakoś specjalnie nie zaszalałam, bo nic na mnie nie pasowało albo nie było rozmiaru o.O Nienawidzę tego, kiedy coś mi się bardzo podoba a nie mogę sobie tego kupić, ale cóż trzeba to jakoś przeżyć.
Stradivarius:


Nie ma tu nic szałowego, ale we wszystkim czuję się dobrze i mi się podoba. A jak do torebki nie byłam przekonana tak teraz ją strasznie lubię, bo wszystko się w niej mieści.
Później zrobiłyśmy napad na Divę:


Jednak najwięcej wydałam chyba w SP. Wydałabym jeszcze więcej, gdyby nie to, że miałam bony do karty. Czasem dobrze jest poszukać sobie na lifestyle co tam ciekawego mają. Ja się dorobiłam rzeczy, które już dawno chciałam sobie kupić.
Pharmaceris - szampon wzmacniający (dla mamy)
L'biotica Biovax intensywnie regenerujący szampon;
Perfecta peeling gruboziarnisty (mój KWC)
Dermedic Hydrain 2; dzięki bonom kupiłam go jeszcze taniej. zobaczymy czy się sprawdzi dla mnie.
L'biotica Biovax intensywnie regenerująca maseczka; zobaczymy czy tym razem pomoże moim włosom.
Essence puder mozaikowy prasowany 01 sunkissed beauty; nie powinnam używać pudrów, ale może nie będzie tak źle.
Sally Hansen Double Duty - top coat i baza w jednym.
Lakier Taft wszystkim bardzo dobrze znany. Bardzo go lubię a mój z Wella się kończy, więc do niego wracam.
Co jakiś czas będą pojawiać się recenzje tych produktów oraz tych, które już zaczęłam testować. Używałyście czegoś z moich nabytków? ;) Czekam na Wasze opinie! ;3
Teraz zajmuję się tylko weselem, które jest za półtora miesiąca. Muszę znaleźć sukienkę, a później zająć się dodatkami etc.
Buziaki! ;*

2 komentarze:

  1. No to poszalałaś :) fajne rzeczy zakupiłaś, koszulka w grochy super :) pozdrawim i zapraszam do mnie http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej zazdroszcze zakupow:) torebka jest naprawde fajna :)
    ps dziekuje za slowa otuchy i niestety ja predko nie pojde na zakupy... ale pozostaje mi poogladac wasze i cieszyc sie waszym szczesciem:)

    OdpowiedzUsuń