piątek, 13 lipca 2012

Sally Hansen Double Duty

Mam dla Was dzisiaj recenzję produktu, który kupiłam niedawno, ale już jestem w stanie o nim wiele powiedzieć, bo za nim zdecydowałam dodać recenzję to dokładnie go przetestowałam. 
Jest to na pewno produkt wielowymiarowy, bo może być używany jako baza, top coat czy po prostu bezbarwny lakier. Jest wzbogacony o nylon i pantenol. 
Na pewno wielki plusem jest to, że utwardza płytkę paznokcia i chroni końców przed żółknięciem. Także bardzo ładnie nabłyszcza.Wielkim minusem jest to, że długo schnie i z tą trwałością bym polemizowała. Na pewno nie jest to dobry produkt na lato, ponieważ wtedy jeździmy nad jezioro, morze etc. Kąpiemy się. A pod wpływem dużej ilości wody lakier zaczyna schodzić płatami. Tak samo jest, kiedy idzie się na saunę. Jednak lakier nie schodzi wszędzie jednakowo, gdyż na kciuku potrafił mi odprysnąć po jednym dniu, a na małym palcu czy serdecznym trzymał się aż 5 dni! To dość długo. Myślę, że zimą i jesienią sprawdzi się znacznie lepiej niż teraz. Kosztuje ok. 20-25 zł, ja go kupiłam w promocji za 17.50. Na razie mam mieszane uczucia co do tego produktu. Nie mogę Wam go z czystym sercem polecić, bo dla moich paznokci średnio się sprawdza. 
Ocena: 3+/5 - za to, że utwardza płytkę i dzięki niemu nie ma przebarwień. 

1 komentarz: