czwartek, 2 sierpnia 2012

Mleczko do twarzy z jedwabiem BingoSpa

Mam dzisiaj dla Was recenzję mleczka do mycia twarzy i szyi z jedwabiem BingoSpa. Produkt dostałam w ramach wymiany która nie ma wpływu na moją ocenę.

Opis producenta:
Jedwab BingoSpa do mycia twarzy i szyi pomaga  zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka.
Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody transepidermalnej i chroniąc skórę twarzy przed szkodliwym wpływem środowiska.
Mam nadzieję, że się rozczytacie ;)


Moje spostrzeżenia: Mleczko mieści się w bardzo wygodnym opakowaniu z dozownikiem. W opakowaniu jest 300 ml produktu. Jest BARDZO wydajne. Używałam je praktycznie codzienne, a ubytku tyle ile na pierwszym zdjęciu. Ma bardzo płynną konsystencję, co niektórym z Was może przeszkadzać, jednak po nałożeniu na buzię bardzo ułatwia to rozprowadzanie. Produkt lekko się pieni. Dobrze oczyszcza buzię. Radzi sobie z nosem. Zawsze mam w kącikach nosa pozapychane wszystko, a dzięki mleczku miałam spokój do wieczora z tym. Używany regularnie wygładza buzię. Jeśli chodzi o szyję to rewelacji nie widzę, po prostu ją myje, ale jeśli chodzi o twarz jest ona naprężona, ale nie ściągnięta. Trzeba także uważać przy zmywaniu, bo przy złym zmyciu zostaje na twarzy uczucie klejenia. Co mnie najbardziej odrzuciło to zapach. Moja mama stwierdziła, że pachnie jak takie mydła co były kiedyś. Generalnie dobry produkt do mycia buzi, jak skończę go używać będę go miło wspominać nawet mimo zapachu.

3 komentarze:

  1. Bardzo interesujące, pewnie dobrze nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o nawilżaniu! Masz rację, zdecydowanie dobrze nawilża ;)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt i też aż zachęca do kupna! ;)

    OdpowiedzUsuń