czwartek, 30 sierpnia 2012

Moja mała kolekcja lakierów + akcja oszczędzamy do stycznia!

Witajcie! ;) Mam dla Was dzisiaj moją skromną kolekcję lakierów. Piszę skromną, ponieważ wiele z Was ma ich o wiele więcej, ale ja stwierdziłam, że nie mam czasu ich zużywać i schną przez to na wiór. Dlatego kupię rozcieńczać do lakierów i będę zużywać to co mam. Akcja, którą organizuję polega na tym, że zużywamy lakiery, które mamy już w swojej kolekcji i nie kupujemy nowych, a kiedy pomyślimy o kupnie nowego wyznaczoną przez siebie kwotę wrzucamy do skarbonki i w styczniu ją otwieramy liczymy i idziemy kupić sobie jakiś ładny lakier jako nagrodę za wytrwałość. Ja postanowiłam za każdym razem wrzucać po 50gr. Myślę, że przez ten czas i tak zdążę bardzo dużo nazbierać. Właśnie, żebym nie zapomniała, trwa ona od 01.09-31.12. Nie dotyczy ona odżywek i oliwek do paznokci, ponieważ to oczywiste, że każda z nas ich potrzebuje. Nie liczą się też te, które wygramy lub dostaniemy do przetestowania. Akcję zorganizowałam sama dla siebie, ale jeśli, której z Was będą chciały wziąć w niej udział sprawią mi ogromną radość ;) Także zapraszam bardzo serdecznie! :) A o to baner:


A teraz przechodząc do sedna postu. Chciałam Wam pokazać moją skromną kolekcję:

A teraz po kolei:
Od lewej do prawej: Delia Coral Prosilk nr 158, 211, 5, 33, 11, 56.
Nr 9, 44, 129, 107, 138
Golden Rose Paris 88, 89, 225
Lovely Crystal Strenght nr 321,294, nie wiem, w tych dwuch ostatnich zamazały mi się numerki ;c
Essence C&G nr 94, 61, 08 oraz Miss Selene nr 222
Wibo Your Fantasy nr 272 i nn, Lovely Crystal Strenght też mi się zamazał ;c
Lakiery Safari - klik Farmasi nr 905, Butterfly nr394
Eveline z zestawu do french manicure, Miss Sporty nr 375, 355
Delia Magnetic nr 296, 299, Lovely nie znam numerka, Manhattan nn, MIYO - pisałam o nim tutaj

Jeśli jesteście zainteresowane jakimś kolorem lakieru to piszcie, na pewno Wam go pokażę ;) A teraz trzymajcie się i buziaki! ;*

2 komentarze: