piątek, 31 sierpnia 2012

Tonik ogórkowy

Jak widzicie ostatnio mam dobrą passę do dodawania postów. Mam nadzieję, że mimo tego, że niedługo znowu będzie szkoła w niczym mi to nie przeszkodzi. Wstałam bardzo wcześnie, żeby iść na pobranie krwi. Nie mówiłam Wam, ale jestem strasznym łasuchem i lubię podjadać sobie w nocy, a wczoraj ostatni posiłek mogłam zjeść o 18 i dzisiaj rano szłam na czczo. Pani mi dała wodę z glukozą na wzmocnienie, całe szczęście tylko trochę. A propo podjadania w nocy może znacie jakieś tabletki albo domowe sposoby na pozbycie się uczucia głodu? Nie mam zamiaru się odchudzać, bo po prostu tego nie potrzebuję, ale pytam, bo martwię się o swoje zdrowie.
Przechodząc do sedna postu chciałam pokazać Wam mojego tonikowego ulubieńca, którego chyba nie będę wymieniać na inny, bo nie czuję potrzeby. Mowa oczywiście o toniku ogórkowym firmy Ziaja.
Opis: Ogórkowa receptura - wyciąg z miąższu ogórka, prowitamina B5

  • Łagodnie oczyszcza naskórek.
  • Doskonale nawilża i tonizuje skórę.
  • Wykazuje skuteczne działanie kojące.
  • Przygotowuje do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Moja opinia: Tonik jest świetny pod każdym względem. Nie mam mu nic do zarzucenia. Dobrze oczyszcza, nawilża i tonizuje. Do tego radzi sobie z delikatnym makijażem. Skóra jest odświeżona i odżywiona i przygotowana do kolejnych zabiegów pielęgnacyjnych. Ma przyjemny zapach ogórka. No i przede wszystkim ta śmieszna cena 6zł. Jak można by go nie kupić? Do tego jest bardzo wydajny i na długo starcza. Jak dla mnie same plusy.
Ocena: 6/5

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię te toniki z ziajki, ten pomarańczowy jest też fajny:)

    OdpowiedzUsuń