środa, 19 września 2012

Czekoladowy krem pod prysznic BingoSpa

Opis produktu:

Czekoladowy krem pod prysznic BingoSpa nakarmi Twoją skórę, a Ciebie napełni radością i chęcią do działania. Lekka, puszysta piana zmysłowo otuli Twoje ciało, a kuszący zapach czekolady wyzwoli pozytywną energię. 
Zniewalający, apetyczny zapach czekolady przynosi uczucie pełnego odprężenia, usuwa zmęczenie i uspokaja, a bogata receptura doskonale myje i oczyszcza skórę, nawilżając ją. Aromatyczny prysznic zapewnia cudowną świeżość i relaks po całym dniu, pozostawiając długotrwały efekt miękkiej, jedwabiście gładkiej  i uwodzicielsko pachnącej skóry. Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo. Czekolada zawiera również wiele żelaza, cynku, magnezu i wapnia, które przyspieszają krążenie krwi w organizmie, zmniejsza też wszelkie obrzęki na skórze.
Czekoladowy krem pod prysznic BingoSpa wzmacnia i chroni warstwę lipidową skóry. Działa antystarzeniowo i poprawia samopoczucie, stymulując produkcję endorfin.

Moje spostrzeżenia: Bardzo mnie zdziwiła nazwa w stosunku do użycia. Zazwyczaj coś co się dolewa to jakiś płyn do kąpieli, a tu proszę może być i krem. Tak jak w przypadku szamponu opakowanie zostało zalane. Pierwsze co zrobiłam, kiedy dostałam ten produkt to powąchałam go. No cóż, taka sztuczna czekolada, ale kiedy dolałam go do kąpieli pachniał o wiele lepiej. Tak czekoladowo. Na pewno jest to świetny umilacz kąpiel, który po dodaniu tworzy pianę. Na pewno bardzo poprawia samopoczucie. Mnie bardzo cieszy, kiedy mam pianę wokół siebie. Choć miłuję odświeżające zapachy, lubię zmiany. Ten produkt na pewno będę bardzo miło wspominać i pewnie kiedy go jeszcze zamówię. Kosztuje 12zł, nie jest to majątek, a można naprawdę miło spędzić czas w wannie. 

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego produktu.
    Czekolada <3


    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga oraz do udziełu w rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń