niedziela, 16 września 2012

Szampon borowinowy i 7 ziół BingoSpa



Opis producenta:
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobraną kompozycję siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych: z rozmarynu, szałwii, nasturcji, łopianu, cytryny, sosny i rukwii, które wzmacniają cebulki włosowe i działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.



Moja opinia: Szampon zamknięty jest w dość niepraktycznej butelce. Nie wiem czy u mnie widać, ale po częstym używaniu została zalana. Ma lekko galaretowatą konsystencję i dobrze się pieni. Produkt jest dość wydajny mi starczył prawie na 2 miesiące, ponieważ działa. Zmniejszył u mnie przetłuszczanie włosów. Zaczęłam je myć co 3-4 dni. Włosy były ładne, lśniące i delikatne, ale był jeden mały problem. Szampon strasznie plątał włosy. Tylko wyszłam na dwór, powiał wiatr i były splątane. Bez odżywki wygładzającej się nie dało. Poza tym małym zgrzytem szampon sprawdził się u mnie w 100% i jak najbardziej go polecam. Szkoda tylko, że firma BingoSpa nie jest bardziej dostępna w drogeriach. Szampon kosztuje ok. 10zł, więc nie aż tak drogo. Gdybym znalazła go w sklepie wzięłabym bez wahania.
Ocena: 5/5
Zapraszam do zamawiania ;) Współpraca nie wpływa na opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz