sobota, 1 września 2012

Kolejne farbowanie już niedługo

Jutro znowu farbuję włosy, ponieważ mam odrosty, a poza tym nie chcę już mieć czarnego koloru jak tutaj - klik. No i w poniedziałek już przecież szkoła.. Coś dla odmiany. Po dodaniu postu pójdę pomalować paznokcie, bo zaniedbałam je trochę ostatnio. Przyda im się jakaś odżywka i w ogóle.
Jednak do sedna postu, ponieważ w SP nie ma wielkiego wyboru farb z Joanny postanowiłam kupić farbę Garniera, która niby zafarbuje mi nawet czarne włosy. Jutro na pewno dostaniecie zdjęcia i recenzje.
Na zdjęciu wyglądają trochę czerwono, ale jest to naprawdę ładny brąz, który bardzo przypadł mi do gustu.
Do tego kupiłam sobie jeszcze dzisiaj bluzkę na rozpoczęcie. Nie jest to nic specjalnego, ale na mnie prezentuje się całkiem nieźle.
Przypominam też o akcji z oszczędzaniem na lakierach. Baner po prawej stronie ;) Trzymajcie się ;*

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie wygląda ten kolorek na opakowaniu :) Czekam na efekty farbowania.

    OdpowiedzUsuń