niedziela, 9 września 2012

Ziaja maska do włosów intensywny kolor

Muszę przyznać, że do kupna tego produktu zachęciła mnie niska cena. Nie pamiętam dokładnie ile kosztowała. Nie używałam jej za często, ale teraz mam nadzieję ją zużyć, a propo już widzę, że lista wrześniowych zużyć będzie inna niż ją zaplanowałam ze względu na to, że pofarbowałam włosy. Zresztą pokazywałam Wam - klik. Co do produktu:


Opakowanie: Typowy dla masek słoiczek, który niestety podczas kąpieli może wysuwać się z rąk. 
Zapach: Bardzo ładny. Taki trochę owocowy. Bardzo przyjemy dla nosa.

Konsystencja: Dość rzadka, ale nie spływa z dłoni. łatwo się wsmarowuje we włosy i skórę głowy.
Wydajność: Hmmm i tu może być już minus, ponieważ nie jest za wydajna ze względu na to, że nakładam jej dość dużo. 
Działanie: I najważniejsze. Trzymam ją 5 minut i wystarczy alby włosy były wygładzone, błyszczące i pełne życia. Naprawdę jestem zadowolona z tej maski. Włosy są miękkie, lejące i ładnie się układają. Czego chcieć więcej od maski za parę złotych? Nie wiem tylko czy faktycznie kolor będzie dłużej świeży, ale włosy są pełnie życia i blasku. Na pewno jeszcze do niej wrócę. Jak następnym razem pofarbuję chcę spróbować profesjonalnych kosmetyków z hurtowni fryzjerskiej.

Trzymajcie się i buziaki! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz