sobota, 12 stycznia 2013

Peeling, który uratował moje stopy.

Witajcie kochane! ;*
Co za dzień, Szczecin zasypany znowu. Zaraz idę robić ciasto, a tymczasem szybo napiszę Wam recenzję kosmetyku, którego na pewno nie zabranie w mojej łazience! Mowa o cukrowym peelingu do stóp z olejkiem winogronowym i migdałowym Paloma footSPA


Od producenta:
Delikatne i gładkie stopy już po pierwszym zastosowaniu!
Cukrowy peelingu do stóp o orzeźwiającym zapachu. Dzięki zawartości kryształów cukru szybko i skutecznie usuwa suchy i zrogowaciały naskórek, niwelując wszystkie zgrubienia. Idealnie wygładza, zmiękcza, pobudza do odnowy. Olejki winogronowy i migdałowy, A i E zapewniają komfort podczas zabiegu - intensywnie nawilżają, odżywiają i natłuszczają naskórek. Zabieg zapewnia świeżość, odprężenie i uczucie "lekkich stóp".
Sposób użycia: Nałożyć peeling na suchą skórę stóp. Delikatnie masować okrężnymi ruchami przez 2 min., zwracając szczególną uwagę na zgrubienia i zrogowacenia. Następnie dokładnie spłukać wodą. 



Moja opinia: W plastikowym słoiczku dostajemy 125 ml produktu, który zasłonięty jest folią. Dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ mam pewność, że nic się nie zmarnuje. Konsystencja jak widzicie jest dość zbita, kryształki cukru są w miarę duże i jest ich dużo. Zapach ma dość specyficzny, ale mi się podoba. Używam tego produktu już 2 tygodnie i jest prawie na wykończeniu. Starczy na 2-3 użycia. Zacznę od tego, że używałam go trochę inaczej, bo na mokro, bo nie przeczytałam. Ale muszę powiedzieć, że i tak sprawił się świetnie. Jest to na razie najlepszy peeling do stóp jaki miałam. Moje stopy to najbardziej zaniedbana część mojego ciała. Miałam zrogowaciałą skórę na piętach, a ten peeling poradził sobie z nią po 3 użyciach! Bardzo dobrze wygładza, jednak nie jest do końca idealnie. Zrogowaciała skóra zniknęła, ale niestety pięty nie są jeszcze gładkie, ale od tego przecież są kremy. Myślę, że jest mało wydajny, ale za cenę 7,99 zł można mu to wybaczyć. Dostępny jest w Naturze. Polecam wypróbować! :)

Co o nim myślicie? Buziaki! ;*

3 komentarze: