piątek, 9 listopada 2012

Bubel nad bublami!

Bije na głowę chusteczki aloesowe z Alterry, które mnie podrażniły, ale to co mi zrobiło to...


A OTO CO MI ZROBIŁA Z TWARZĄ!
Twarz wysmarowana Sudomaxem, żeby trochę złagodzić podrażnienia, ale doskonale widać jak bardzo jestem czerwona. Nie miałam jej na twarzy nawet pięciu minut! Zmyłam ją, a tutaj coś takiego! Mam jeszcze wodę termalną, więc mam nadzieję, że to jakoś załagodzi. Jak na złość nie mam lodu ;/
Chyba nie ma co o niej więcej pisać, zdjęcie mówi samo za siebie. Całkowicie odradzam!

A teraz dobranoc ;*

6 komentarzy:

  1. jejku współczuję :( miałam kiedyś jakąś taką maskę ale muszelki były na obrazu i twarz szczypała niesamowicie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! A ja je pokupowałam! :P Ale teraz nie mam odwagi położenia ich na twarz.
    Wyślę teściowej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, ale mnie rozbawiłaś :D

      jak kupiłaś tą peel-off to nie tak źle, bo miałam ją wcześniej, a ta to jest jakaś porażka!

      Usuń
  3. miałam tą z bzem i niestety to g@ mi podrażniło twarz jak tobie ;/
    odradzam te bzdurne, nic nie dające ''MASECZKI''.

    OdpowiedzUsuń
  4. masakra! dlatego nie kupuję nic z takich "wspanialych" maseczek czy w ogole kosmetyków! stawiam na sprawdzone, dobre marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku :( nie zaciekawie to wyglada :( a szoda bo jabluszko na opakowaniu wyglada kuszaco :(

    OdpowiedzUsuń