poniedziałek, 26 listopada 2012

Max Factor Facefinity All Day Flowless 3in1 nr 47 Nude

Witajcie! ;) Jestem trochę zmęczona już dzisiejszym dniem, a czeka na mnie jeszcze pełno pytań na teorię z prawa jazdy, tak jutro mam egzamin, ale na szczęście tylko teoretyczny. Mam nadzieję, że zdam. Teraz robiłam wszystkie pytania z książki, których na oczy nie widziałam. Proszę, trzymajcie za mnie kciuki :)

Dzisiaj o podkładzie, który pojawił się niedawno, ale już został ulubieńcem wielu z Was, a na wizazu ma już średnią 4.10. Mowa o podkładzie Max Factor 3 w 1 baza, korektor, podkład. Ja osobiście jestem oczarowana, ale zapraszam na recenzję.
Od producenta: Facefinity All Day Flawless 3 - in - 1 Foundation to wyjątkowy kosmetyk, którego specjalna, potrójna formuła pozwala na zachowanie perfekcyjnej cery przez cały dzień. Jest to płynny podkład, w którego skład wchodzi nie tylko tradycyjny fluid, ale także baza pod makijaż oraz korektor! Jego właściwości pozwalają uzyskać niezwykle trwałe, perfekcyjne wygładzenie. (źródło wizaz.pl)
Opakowanie: Porządnie zrobiona szklana buteleczka z dozownikiem, który pozwala wydobyć odpowiedną ilość podkładu. Dozownik jest przekręcany przez co mamy pewność (nawet przy zgubieniu zakrętki), że produkt się nie wyleje.
Cena: ok. 60 zł/ 30 ml
Dostępność: Rossmann, SP etc. i sklepy internetowe, gdzie można znaleźć jaśniejsze odcienie.

Konsystencja: Bardzo lekka i przyjemna. Łatwo rozprowadza się po twarzy. 

Moja opinia: Na podkład napaliłam się od kiedy tylko wyszedł i kiedy w Rossmannie pojawiła się promocja -40% na kolorówkę zaraz po niego pobiegłam. Wiązałam z nim duże nadzieje. Nie wiedziałam za bardzo jaki mam wziąć odcień. Porównałam go, więc z moim ulubionym podkładem Max Factor Lasting Performance i postanowiłam spróbować mimo, że Lasting był bardziej różowy i trochę ciemniejszy. Jak dla mnie ten podkład to idealny beż (czytałam, że jest trochę żółtawy, ale ja tego nie zauważyłam). Bardzo dobrze rozprowadza się po buzi, a po nałożeniu cera nie świeci się jak latarnia, tylko pozostawia po sobie naturalne "glow" co fankom matu nie przypadnie do gustu. Mi się osobiście podoba. Kryje średnio, ale wydaje mi się że to przez za jasny jednak odcień, ale nie przejmuję się tym, bo nakładam trochę więcej i buzia wygląda idealnie - promiennie, zdrowo i świeżo. Poza tym nie mam wielu niedoskonałości do zakrycia. Szybko się wchłania, nie podkreśla suchych skórek, jest niewyczuwalny na buzi. Bardzo dobrze wygładza, a skóra staje się przyjemna w dotyku. Połączenie baza, korektor i podkład bardzo przypadło mi do gustu, ponieważ zazwyczaj wstaję na ostatnią minutę i nie mam czasu wszystkiego po kolei nakładać. Utrzymuje się na buzi mniej więcej cały dzień i nie ciemnieje. No i ostatnie o czym zapomniałam wspomnieć to SPF 20, który przyda się też na zimę, kiedy słońce będzie nas oślepiać. 

Ogólna ocena: 5+/6 (odjęłam trochę ze względu na małą gamę kolorów do wyboru w sklepach)

Chciałam się jeszcze pochwalić jakie babeczki zrobiła dla mnie moja kochana S. <3

A teraz uciekam z psem i zabieram się za dalszą naukę. Dobranoc! ;*

5 komentarzy:

  1. Kusi mnie strasznie ten podkład. U mnie we wszystkich Rossmannach od których chodzę go nie było, jedynie było puste miejsce. Trudno, kupię go w regularnej cenie najwyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mam kilka podkładów. Ten trafił na 1 miejsce wish listy i jak tylko jakiś się skończy biegnę po niego do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz tym podkładem :) a jestem w trakcie poszukiwania idealnego dla mnie więc może go wypróbuję w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten podklad u mnie bedzie nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić go w promocji, ale jak poszłam do Rossmanna, to został tylko jeden bardzo ciemny :)

    OdpowiedzUsuń