niedziela, 18 listopada 2012

Serum czekoladowo - papajowe BingoSpa

Opis produktu

Poczuj radosny i fascynujący aromat dojrzałej papai.
Serum BingoSpa sprawi by pielęgnacja Twojej skóry stała się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie.
cennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry.
Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w  czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein.
Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:

  • psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid, 
  • nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina 
  • antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych

Wyjątkowe, czekoladowo - papajowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała o  aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu rozpieści Twoją skórę i zmysły.
Wyjątkowe, czekoladowo - papajowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała o  aksamitne
j konsystencji i kuszącym zapachu rozpieści Twoją skórę i zmysły.




Moja opinia: Serum jest zamknięty w wygodnym i estetycznym słoiczku. Trochę mało higieniczne ze względu na to, że serum często dostaje się pod paznokcie, ale da się przeżyć. Mam obsesję na punkcie otwierania produktów i ich wąchania. No i oczywiście nic się nie zmieniło i tym razem, ale ku mojemu rozczarowaniu serum straszliwie śmierdzi! Nie umiem nawet opisać tego zapachu, ale czekolady to ja tam w ogóle nie wyczuwam.. Całe szczęście po posmarowaniu wieczorem, rano i już nic nie czuć. Konsystencja jest bardzo przyjemna i lekka. Serum bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Za co dużo plus. Skóra staje się miękka i nawilżona. Do tego ładnie się prezentu i delikatnie świeci. Mi się ten efekt bardzo podoba. Zauważyłam, że kiedy jednego dnia nie zastosuje się serum skóra dalej jest nawilżona, jednak po gładkości ani widu ani słychu. Zauważyłam, że na trzecim miejscu w składzie jest parafina, a wiem, że wiele z Was za nią nie przepada. No i jeszcze parabeny na końcu składu. Jednak ja byłabym z niego zadowolona, gdyby nie fakt, że śmierdzi i nie mogę tego zdzierżyć.

Fakt, że dostałam serum w ramach współpracy nie wpływa na ocenę. Można go dostać tutaj: http://www.bingosklep.com/

1 komentarz: