wtorek, 6 listopada 2012

Seboradin intensywna kuracja przeciw wypadaniu włosów.

Dzisiaj gościnnie recenzję napisała moja siostra, która stosowała tę kurację. Ścięła sobie wcześniej włosy, ponieważ stwierdziła, że ma cienkie włosy i woli je regenerować na krótszych.

 Produkt znajduje się w ampułkach o pojemności 5,5 ml. Każda z nich jest jednorazowego użytku. Jednak nie wiem czy starczyłaby na naprawdę długie włosy. Ja miałam ścięte trochę za ramiona i teraz mi odrosły.
Jak widać w tym produkcie znajduje się dużo ekstraktów roślinnych i naturalnych składników.

Moja opinia: Seboradin ma przyjemny, ziołowy zapach., który bardzo przypadł mi do gustu. Jest to płynna, różowa substancja, która nie przetłuszcza i nie skleja włosów. Przed użyciem produktu należy wymasować głowę, a następnie trzeba nalać płyn na skórę głowy i włosy w wmasowywać go przez dwie minuty. Stosuję się go codziennie na mokre lub suche włosy. Przed stosowaniem Seboradinu bardzo wypadały mi włosy.(kiedyś miałam je bardzo grube) Przeraziłam się kiedy po pierwszych użyciach włosy wypadały mi jeszcze bardziej, jednak szybko się to unormowało.  Po czterech tygodniach stosowania przestały w ogóle mi wypadać włosy, przy myciu jak i przy czesaniu. Zauważyłam również nowe baby hair. Pozbyłam się resztek łupieżu, a moje włosy są miękkie i lśniące. Cena to ok. 40zł. Jednak jest wart swojej ceny. Z czystym sumieniem mogę go Wam polecić :)
Pozdrawiam!

Zaktualizowałam dla Was zakładkę Zapowiedzi, zapraszam do odwiedzania :) Trzymajcie się ciepło! ;*

4 komentarze:

  1. Właśnie też niedawno skończyłam te ampułki i myślę o recenzji.Zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie: http://lifegoodmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń