sobota, 3 listopada 2012

O tym jak pieniądze parzą mnie w ręce

Cześć! ;) Tak właśnie, pieniądze parzą mnie w ręce, jednak dzisiejsze zakupy w porównaniu z tym ile niepotrzebnych rzeczy potrafię kupić to nic. Uzasadnionym kupnem jest tylko farba do włosów, ponieważ mam już odrosty.

Przydadzą mi się jeszcze bibułki matujące, mam nadzieję jednak, że nie podkreślają suchych skórek, a zaraz po tym jak skończę okropny krem matujący z AA to zacznę używać Garniera.

Idę się trochę pouczyć i posprzątać, trzymajcie się! ;*

7 komentarzy:

  1. też się muszę wybrać na zakupy bo parę rzeczy mi się kończy :) ale po wypłacie... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pieniądze są po to, by je wydawać, hehe. :P lepiej wydać "drobne" na kosmetyki, niż jak mężczyźni wydają kilkadziesiąt/kilkaset złotych na gry. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj wiesz co? Dawaj znać, jak kolor po farbowaniu, bo mam ochotę na brąz przełamany rudością, a ten mi się bardzo spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie pokaż efekt koloryzacji na blogu, też jestem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie. :) jest to cena z rabatem 20% VIP Sephora :)

      Usuń
  5. słyszałam wiele dobrego o tych farbach:)a tym czasem zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te farby z Joanny sa swietne ! ja wlasnie farbowalam nimi wlosy 2 dni temu odcieniem 240 :)

    OdpowiedzUsuń