sobota, 10 listopada 2012

Dermedic Hydrain 2 krem głęboko nawilżający

Kiedy czytałam o nim opinię trochę się obawiałam, ale stwierdziłam, że co mi szkodzi. Tym bardziej, że z kuponem zapłaciłam za niego 18 zł.
Od producenta: Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu z serii Hydrain2 przeznaczony jest do pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej, cienkiej, napiętej, wrażliwej, skłonnej do zaczerwienienia i pieczenia, nie tolerującej tradycyjnych kosmetyków. Może być stosowany podczas leczenia trądziku różowatego i młodzieńczego. Krem o potrójnym działaniu nawilżającym bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach skóry, chroniąc naskórek przed nadmierną utratą wody. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia i wygładza naskórek. 


Moja opinia: Produkt jest zamknięty w porządnym szklanym opakowaniu. Pachnie dość charakterystycznie, nie umiem nazwać tego zapachu, ale wiem, że niektórym z Was nie przypadłby do gustu. Konsystencja jest dość tłusta i ciężko się ją rozsmarowuje. Według producenta jest dobry na dzień i na noc. Ja stosuję grubszą warstwę na noc, żeby dobrze nawilżyć skórę. Krem mozolnie wsiąka i pozostawia tłusty film. Jednak rano czuć, że buzia jest dobrze nawilżona, gładka i promienna. A świeceniu można łatwo zapobiec. Nie zapycha i nie ma uczucia ściągnięcia. Na dzień moim zdaniem się nie nadaje bo ma za ciężką konsystencję, ale na wieczór doskonale spełnia swoje zadanie. Jednak muszę przyznać, że bałam sie go stosować na zaczerwienioną skórę. Kosztuje ok. 40 zł i jest świetny. Mam nadzieję, że jeszcze gdzieś jest, bo wyszła przecież seria Hydrain3. 

Uciekam, buziaki! ;*

4 komentarze:

  1. Kupiłam go kiedyś w Super-Pharm za 10zł i był świetny! Idealny na zimę i na noc, gdybym nie kupiła Nutri-Gold to pewnie znowu używałabym tego Dermedica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 40 zł to dużo :D ja zostaje przy mojej Ziaji :D pięknie pachnie i dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kremik :D moze go kiedys nabede :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam go właśnie dzisiaj i mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie i będę z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń