niedziela, 11 listopada 2012

Nivelazione dezodorant do stóp dla kobiet

Witajcie Kochane! :) Jak mija weekend? Mój całkiem w porządku, wczoraj siedziałam w domu, a dzisiaj przyjeżdża do mnie moja kochana M.
Dzisiaj o kolejnym nieudanym kupnie, zapraszam na recenzję.

Od producenta: Odświeżający dezodorant do stóp Nivelazione zawiera optymalnie dobrane substancje przeciwgrzybicze oraz wyciągi z szałwii lekarskiej i krwawnika. Cenne składniki aktywne nie dopuszczają do rozwoju bakterii powodujących przykry zapach. Dezodorant skutecznie zapobiega grzybicy i poceniu się stóp. Zapewnia długotrwałą świeżość i suchość stóp oraz likwiduje nieprzyjemny zapach. Idealny dla osób uprawiających sport. W celu dodatkowego zabezpieczenia można spryskiwać obuwie. Można stosować nie zdejmując rajstop i skarpet. 
Przedłużona ochrona wspomaga zwalczanie grzybicy likwiduje nadmierne pocenie neutralizuje zapach potu i odświeża pozostawia subtelny kwiatowy zapach. 
Moja opinia: Ma nieprzyjemny duszący zapach, który w mgnieniu oka rozchodzi się po całej łazience. Ja go przez to aplikuję z otwartymi drzwiami, bo inaczej bym się udusiła. Jeśli chodzi o działanie to cudów nie ma. Tak na co dzień w miarę się sprawdza. Przez kilka godzin można cieszyć się suchymi stopami. Jednak przy wzmożonym wysiłku fizycznym czy dużej ilości biegania w ciągu dnia nie ma szans, żeby się sprawdził. Nie zauważyłam jakiegoś działania przeciwgrzybicznego, ale ja nie mam z tym problemów. Owszem, może skarpetki pachną cały dzień, ale wolałabym, żeby był bardziej trwały, niż żeby skarpetki ładnie pachniały. Osobiście nie polecam, a sam produkt ląduję jako kolejny bubel na mojej liście. 

Spróbuję jeszcze zwykłą wersję, mam nadzieję, że będzie lepsza. Polecacie może jakiś produkt do stóp? :)

3 komentarze:

  1. nie lubię nieprzyjemch duszących zapachów

    OdpowiedzUsuń
  2. marka scholl ma swietne produkty do stop :)
    szkoda ze malo trwaly bo swietnie sie zapowidadal, obietnice producenta byly kuszace :P

    OdpowiedzUsuń